خرید|تکنیک های ارام سازی|

تکنیک های ارام سازی|50685750|gma40204795|
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع تکنیک های ارام سازی می باشد.

حجم فایل : 143.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 27
بنام خدا تکنیک های
آرام سازی آرامش
یک نوع آسودگی ذهنی، به همراه کاهش فشار خون،کند شدن میزان ضربان قلب و تنفس و

همچنین شل شدن عضلات بدن است. راههای کسب آرامش 1- جلوی گریه خود را نگیرید.

2- افراد آرام دائم به خود می گویند که برای تغییر گذشته کاری نمی توان انجام داد پس باید از ادامه زندگی لذت برد.

3- حداقل روزی 15 دقیقه را سکوت کامل بگذرانید و به آنچه که می خواهید در زندگی به دست آورید فکر کنید.

4-هنگامی که احساس می کنید ذهنتان پر از افکار گوناگون است و هیچ جای خالی در ان وجود ندارد با قدم زدن سعی کنید ذهن خودتان را خالی کنید. 5- به کودکان نگاه کنید و ببنید چگونه از زندگی لذت می برند. زندگی با آرامش را از کودکان یاد بگیرید.

6- سعی کنید به داشته های خود قناعت کنید و در این صورت احساس رضایت بیشتری از زندگی خواهید کرد.

7- اکسیژن باعث می شود مغز شما بهتر فعالیت کند.پس در محل زندگی و کار خود گیاه نگاه دارید.

8-این همه عجله برای چیست؟ به یاد داشته باشید سرعت حرکت شما با احساس شما رابطه مستقیمی دارد و پس سعی کنید عجول و شتابزده نباشید 9- شوخی روش خوبی برای رسیدن به آرامش است.پس شوخ طبع باشید.

10-لحظات زیبای زندگیتان را بایگانی کنید،سعی کنید از این لحظات فیلم و عکس تهیه کنید و در لحظات ناراحتی به آن نگاه کنید تا به یاد بیاورید زندگی همیشه برای شما تلخ و دشوار نبوده است.

11-آرام سخن گفتن باعث می شود ضربان قلب و تنفس شما کم شود و این پایین آمدن ضربان قلب آراش بیشتری به شما می دهد.

12-شاد کردن دیگران باعث می شود احساس و انرژی مثبتی به شما می دهد. 13-هر چند وقت یک بار ساعتتان را باز کنید و اجازه بدهید از شر فشار
زمان نجات پیدا کنید.

14- مسافرت به شما کمک خواهد کرد تا برای مدتی فکر شما باز باشد
و اثرات مسافرت پس ز برگشت به خوبی در زندگی روزمره شما نمایان
خواهد شد.

15- دیگران را ببخشید.زیرا بخشش و شاد کردن دیگران یکی از مسائل
زندگی بخش است.

16- سعی کنید در هنگام عصبانیت خود را به گونه ای تخلیه کنید.مثلاً
بالای پشت بام برویدو فریاد بکشید.

17-لباسهای راحت و گشاد باعث آرامش می شوند. 18-سعی کنید به موقع غذا بخورید و از غذا خوردن لذت ببرید.زیرا غذا خوردن باعث آرامش سیستم عصبی می شود.

19-زمانی را برای تمدد اعصاب در نظر بگیرید.(جلوگیری از حمله قلبی،اضطراب و خستگی مفرط).

20- همیشه یک دفتر یادداشت کوچک همراه خود داشته باشید.هر زمان کاری به نظرتان رسیدکه باید آن را انجام دهید فوراً یادداشت کنید،هراز گاهی لیست را چک کنید،کارهای غیر ضروری را خط بزنید و با این کار حجم حجم کارتان را سبک کنید.

21-راحت بخوابید.خواندن کتاب،رایحه گل مورد علاقه یا سوزان...